Armatec AB informerar om förstärkning med tre personer inom affärsområde Värme & Kyla

Vår försäljning inom affärsområde Värme & Kyla utvecklas väl och vi förstärker nu därför med tre nya medarbetare.

Björn Unger har anställts som marknads- och produktansvarig för bland annat ventiler och smutsfilter. Björn är 38 år och har lång erfarenhet som produktansvarig och säljare. Björn kommer närmast från Arcontia.

Henrik Dageus 34 år har anställts som marknads- och produktansvarig för fastighetsautomation. Henrik har tidigare arbetat på TAC och Imtech Automation samt drivit egen konsultverksamhet inom fastighetsautomation och energieffektivisering.

Anders Nilsson har rekryteras internt för att främst förstärka vår tekniska support inom individuell mätning och debitering av vatten och värme. Anders långa erfarenhet som servicetekniker inom styr och regler kommer att tillföra gedigen praktisk erfarenhet.

Dessa tre nya medarbetare kommer tillsammans på ett bra sätt att förstärka vårt erbjudande i konceptet EFFERGI (www.effergi.se) för energieffektivisering av fastigheter.

Marknadschef – Marketing Manager
Armatec AB Box 9047, SE-400 91 Gothenburg