Nu lanserar vi Yale hemlarm – säkerhet har aldrig varit enklare

Nu lanserar vi Yale hemlarm – säkerhet har aldrig varit enklare

Nu introducerar vi Yale’s beprövade hemlarmssortiment, Yale Easy Fit, på den svenska marknaden. Inledningsvis omfattar programmet ett lokalt standardlarm som inom kort kommer att kunna kompletteras med ett kompetent SmartPhone-larm.

Yale har hemlarm för alla typer av boenden och förutsättningar. Gemensamt för hemlarmen i serien Yale Easy Fit är att de är enkla att installera och att de kräver minimalt underhåll.

Startpaketet innehåller allt du behöver för att komma igång – även batterier, skruv och plugg. Alla ingående delar är förprogrammerade. Du behöver bara aktivera batterierna och montera komponenterna så hittar centralenheten dessa automatiskt.
Vill du bygga ut larmet med fler delar kopplas dessa enkelt ihop med en knapptryckning.

Uppgraderar du senare till ett SmartPhone-larm, kan du behålla alla komponeter från ditt startpaket.

För mer information se Yale’s hemsida eller kontakta Magnus Eriksson, Produktchef Yale via mail magnus.eriksson@assaabloy.com