Ateles stärker upp organisationen med Martin Hansson som Head of Development

Ateles Consulting rekryterar Martin Hansson som ny Head of Development där han kommer att leda och stärka utvecklingsteamen. Han kommer närmast från Infor som Senior Development Manager och Site Manager för Linköpingskontoret.

Martin har lång erfarenhet av produktstrategi samt av att leda och utveckla utvecklingsteam. Som Head of Development på Ateles kommer Martin att ha det övergripande ansvaret över utvecklingsteamen och säkerställa att de håller en hög kvalitet och prestanda i sina leveranser. Han kommer även att arbeta aktivt med rekrytering, coaching och on-boarding av nya medarbetare.

” Vi är otroligt glada över att ha Martin ombord på Ateles. Martin har lång erfarenhet av att leda och coacha team och jag är övertygad om att han kommer att vara en stor tillgång både för våra medarbetare och Ateles utveckling framåt.” säger Sara Kimell, COO på Ateles Consulting.

”Ateles står inför ett skifte till att bli ett framgångsrikt bolag och den resan vill jag vara med på. Det finns otroligt mycket kompetens i bolaget och jag ser fram emot att arbeta med några av branschens bästa. Dessutom har Ateles en sund inställning till företagande och jag gillar ägarstrukturen där jag får förmånen att arbeta nära de som en gång grundade företaget.”, säger Martin Hansson.