AUDIO PRO ADDON T9 COLORISTA - Trådlös högtalare i sköna färger

HELSINGBORG, Sverige 2:a Juli Svenska Audio Pro lanserar en limiterad färgserie på senaste trådlösa högtalaren Addon T9, med tillägget COLORISTA.  Färgerna Dirty Pink, Royal Blue, Storm Grey och Spring Green kommer att addera en skräddarsydd känsla i alla hem, både färgmässigt och ljudmässigt.
Addon T9, är en kompakt stereohögtalare som erbjuder den senaste Bluetooth 4.0 standarden med aptX®. Addon T9 är en kvalitetshögtalare i lackat träkabinett och detaljer i koppar eller mässing.

FÄRGER FÖR MODERN INREDNING
De fyra nya färgerna är framtagna för att passa in i de inredningstrender som gäller just nu. COLORISTA Addon T9 har alla handtag i äkta läder. Dirty Pink och Storm Grey har knappar, kontrollpanel, logo och fästen för läderhandtag i koppar finish. Royal Blue och Spring Green har knappar, kontrollpanel, logo och fästen för läderhandtag  i mässing finish.

TRÅDLÖS ENKELHET
Med Bluetooth® 4.0 och aptX® låter Addon T9 användare att strömma sin musik trådlöst i hög kvalitet från alla enheter som har Bluetooth. Användare av iOS®, Android®, Windows Phone® och Mac/PC kan njuta av sin musik trådlöst på ett enkelt och roligt sätt. Ladda smidigt de flesta smartphones med USB kontakten på baksidan.

LJUDKVALITET FÖR PENGARNA
Audio Pros specialitet sedan 1978 är stort ljud från små högtalare. Våra ingenjörer har optimerat den akustiska designen för att återge en fantastisk dynamik, djup bas och ljudtryck i överflöd. Avancerad ljudteknologi och akustisk erfarenhet ger en högtalare med enkelt handhavande och massor av musikalisk njutning. Mycket ljud för pengarna helt enkelt.

REN OCH ENKEL DESIGN
Addon T9 är medvetet formgiven för att direkt identifieras som en högtalare, snarare än ett rymdskepp som många av dagens högtalare. Med en ärlig form och mattlackad i vitt, svart eller orange kommer Addon T9 att förhöja musikupplevelsen i hem med en naturligt okomplicerad form, bra ljudkvalité och enkelt handhavande. Och att slippa alla kablar gör underverk för inredningen.

Addon T9 COLORISTA,  Ca pris inkl moms 2500 kr. Finns tillgänglig hos utvalda återförsäljare under juli/augusti 2014.

SPECIFIKATIONER
Typ: Trådlös, aktiv stereo högtalare med basreflex
Förstärkare: Digital Klass D förstärkare, 2 x 10W + 1 x 30W

• högtalare
  • audio pro
  • grön högtalare

AUDIO PRO AB är ett svenskt ljudföretag med djupa rötter i hifitraditionen. Audio Pro har designat, utvecklat och tillverkat högtalare sedan 1978 och exporterar idag till över 30 länder. Audio Pro lanserade på 70-talet en rad aktiva högtalare som med avancerad teknologi och hög ljudkvalité har blivit milstoplar i högtalarhistorien. Idag är Audio Pro ett starkt och innovativt företag som drivs av en utpräglad entreprenörsanda där aktiva högtalare återigen står i fokus, nu med trådlösa möjligheter.