Ta steget: Bli skaderelerare av maskinskador!

Nyhet   •   Feb 07, 2017 15:00 CET

Hos oss sitter domkrafterna under skrivbordet och verktygslådan består av egen mobil och laptop.

Vi söker dig som vill jobba i ett spännande företag med stark tillväxt.

Är du bilmekaniker? Eller har du redan erfarenhet av maskinskadereglering på fordon? Då är du den vi söker! Hos oss kommer du ingå i ett glatt team som arbetar med skadereglering utifrån gällande villkor och praxis. Du har även kontakt med bolagets nordiska säljorganisation, verkstäder och bilägare. Huvudsakliga arbetsuppgifter består av skadereglering av fordon och sakgranskning av fakturaunderlag från verkstäder.

Vem är du?
Du har bilmekaniskt/fordonstekniskt kunnande, som vi vid behov kan komplettera med utbildning inom skadereglering. Du kan arbeta strukturerat, självständigt och har hög servicevilja. Du gillar att ha kundkontakt och har god språklig förmåga i såväl tal som skrift. Talar och förstår du norska är det meriterande men inget krav.

Vi erbjuder:
• Del i skaderegleringsteamet som är en central funktion i företaget.
• Rätt arbetsredskap och utbildning inom skadereglering.
• Möjlighet att bidra i ett spännande tillväxtföretag där kvalitet och långsiktighet står i fokus.
• Möjlighet att aktivt medverka i utvecklingen av skadereglering och skadeprocesser.
• Trivsamma kolleger med stor erfarenhet från branschen.
• Ett modernt kontor med fri parkering.

AutoConcept Insurance består idag av 30 medarbetare med verksamhet i hela Norden. Vår organisation är uppbyggd på ett sätt där framgång för bolaget är en framgång för personalen. Du får ta del av en rad förmåner som mobiltelefon, laptop, friskvårdsbidrag, sjukförsäkring och pensionsavsättning.

Vill du arbeta i ett tillväxtföretag där tempot tidvis är högt med öppenhet och engagemang är du välkommen med din ansökan. Rekrytering sker löpande.

Anställningen är en heltidstjänst med placering på vårt kontor i Kungsbacka.
Tillträde efter överenskommelse
Månadslön, 5 veckors semester
Körkort är ett krav

Ansökan skickas till: info@autoconcept.se