Kære 100% Autotjek forhandler

Nyhet   •   Jan 26, 2017 17:12 CET

Vi har hermed fornøjelse at fremsende vedhæftede 100% Autotjek garantiforsikringsmanual (pdf), hvori bl a præmier/priser på 12 måners 100% Autotjek Garanti samt på 12 og 24 måneders Trykhedsforsikring fremgår. Inden for den nærmeste framtid, vil i også kunne finde aktuelle præmier/priser når i logger ind på autoconcept.dk

I forbindelse med registrering af nye garantiforsikringer

Hvis i eller i og bilkøberen kun vælger den oblikatoriske 12 måneders 100% Autotjek Garanti, som begrænser sig til motorblokkens (incl topstykket) indre dele (dele, som går i olie og ikke kan afmonteres udefra) samt gear og turbo, er det viktigt at både jeres kundes og jeres forventninger svarer til det faktiske komponentomfang som begrænser sig til disse tre komponentgrupper og ikke andet.

Derfor vil vi anbefale at i opgraderer til en 12 eller 24 måneders Trykhedsforsikring istedet, som giver en helt anderledes bedre dækning for både jeres kunder og jer.

NB! Hvis i vælger at tegne en Trykhedforsikring, skal i IKKE også tegne en 12 måneders 100% Autotjek Garanti. Trykhedsforsikringen dækker det samme og meget mere!

Afslutningsvis, vil vores sælger inden for de næste tre uger aflægge jer et kort opfølgningsbesøg for at svarer på eventuelle spørgsmål og tilsikre at alt fungerer som det skal i forbindelse med 100% Autotjeks Garantiforsikringer og Trykhedsforsikringer. I vil blive kontaktet af os pr. telefon angående dato og ca tid til dette besøg, som vil passe jer.

Er der spørgsmål her og nu er i altid velkommen til at kontakte os!

• Lars Brønsby, sælger Jylland og Fyn, tlf. +45 33 60 14 09
  • Frederik Nordström, sælger Sjælland, tlf. +46 33 60 14 08
  • Jesper Nielsen, indesalg/kundesupport, tlf. +45 89 88 22 71

Med garanteret venlig hilsen/Best regards