Transportbilsälskare

Nyhet   •   Aug 31, 2017 13:45 CEST

Anders Bagge, som representerar Opel tillsammans med Sigrid Sögård, säljchef på AutoConcept Insurance.

Eventet Transportbilsdagen pågår för fullt på Solvalla och AutoConcept har fått både uppmärksamhet och besök av många företagare vars verksamheter skulle stanna utan fungerande transportbilar. Är det inte verktyg och maskiner som ska transporteras så är det musikinstrument och -utrustning som måste komma fram i rätt tid till spelningar. Då är det gott att ha tecknat AutoConcepts extragaranti Transportbil+ inklusive Road Assist, Rental Car och KeyProtect (för transportbilar upp till 3,5 ton) om något oförutsätt skulle hända som gör att bilen stannar.

Under Transportbilsdagen presenteras även AutoConcepts kompletterande bränslegaranti för alla som vill köra miljövänligt och 100% fossilfritt.

Vill du veta mer? Fråga din återförsäljare efter AutoConcepts garantiprogram för ett tryggare fordonsägande. Är du återförsäljare kontakta AutoConcept direkt.