Hjälp oss att bli fler!

Pressmeddelande   •   Jun 09, 2017 14:14 CEST

Heltidsjobba, deltidsjobba, visstidsjobba, tillsvidarejobba... Är du rätt person kan du börja direkt!

Är du bilmekaniker och älskar att ha kundkontakt? Är du siffermänniska och gillar bilar? Eller är du redan en suverän skadereglerare. ekonom eller säljare som vill ha nya utmaningar?

Oavsett din kompetens trivs du med att jobba i en miljö där alla hjälper varandra och tempot tidvis är högt. Eller så vet du någon som skulle passa att jobba i ett spännande tillväxtföretag där framgång för bolaget är en framgång för hela personalen.

Du hittar alla lediga jobb på autoconcept.se

Kolla även våra lediga tjänster med placering i Danmark och i Norge

Rekrytering sker löpande - så ansök själv eller tipsa dina vänner. Idag!

AutoConcept Insurance AB har levererat försäkringslösningar till den nordiska fordonsbranschen sedan 1999. Vi är av Finansinspektionen godkänd försäkringsförmedlare och följer deras direktiv samt lagen om försäkringsförmedling. Allt för att ge alla inblandade parter största möjliga trygghet och bästa pris.

Vår erfarenhet och långa samarbete med marknadens högst klassade försäkringsbolag utgör grunden till att våra garantier är utvecklade för bilägarens behov. Som oberoende försäkringsförmedlare upphandlar vi våra försäkringar där vi får de bästa villkoren för fordonsbranschen och deras kunder.

Tre gånger utnämnt till Gasellföretag förstår du att vi gillar allt som rullar!