Hon har fått sitt drömjobb

Pressmeddelande   •   Aug 31, 2017 06:37 CEST

Sophie Hulgaard har rekryterats som bolagsjurist till AutoConcept Insurance. I sin ansökan skrev hon;
"Jag har velat arbeta som bolagsjurist i ett mindre bolag ända sedan jag avslutade mina studier."

Sophie kommer närmast hon från Crawford & Company (Sweden) AB där hon tidigare har arbetat som konsult med företagsförsäkringar inom många olika branscher och industrisegment och senast varit team leader på ansvarsskade-, marin- & transportavdelningarna. Ytterligare erfarenhet finns från Trygg-Hansa Försäkrings AB inom bil- och ansvarsskadeförsäkring, och under studietiden arbetade hon även som bilskadereglerare.

Det visste du inte om Sophie: Sjunger, målar och tränar gärna. Har ingått i GPs konsumentpanel och arbetat som Lisebergskanin, McDonald-clown, levande Barbie och Bingo-Berra.

Som halvdansk jurist blir Sophie en dubbel tillgång för AutoConcept som har stor del av sina kunder i Danmark. Vi hälsar Sophie varmt välkommen!

Gratulera Sophie till sitt nya jobb här!

AutoConcept Insurance AB har levererat försäkringslösningar till den nordiska fordonsbranschen sedan 1999. Vi är av Finansinspektionen godkänd försäkringsförmedlare i Norden och följer deras direktiv samt lagen om försäkringsförmedling.

Vår specifika erfarenhet och kunskap om fordonsförsäkringar och skadehantering gör oss till marknadens främsta alternativ. Varje garanti är försäkrad via Lloyd's of London - ett av världens främsta försäkringssyndikat, vilket utgör grunden till att våra garantiförsäkringar är utvecklade utifrån bilåterförsäljarnas och bilägarnas behov.

Du finner hela vårt utbud av försäkringsprodukter för ett tryggare fordonsägande här.