Ny nordisk försäljningschef till AutoConcept

Pressmeddelande   •   Feb 21, 2018 09:24 CET

Tobias Moberg är ny försäljningschef på AutoConcept.

Tillväxtresan för AutoConcept Insurance AB fortsätter och går nu in i nästa fas. Till tjänsten som försäljningschef har därför Tobias Moberg rekryterats.

”Vi är mycket glada över att ha fått Tobias ombord. Hans erfarenheter av att utveckla affärer med kundnyttan i fokus, kommer att vara mycket värdefulla för oss, speciellt nu när vi finns representerade i hela Norden”, säger Ulf Coxner, CEO på AutoConcept.

Tobias Moberg är 44 år och bor i Trollhättan med sin fru och tre barn. Närmast kommer Tobias från Bisnode Sverige AB, där han varit ansvarig för intern och extern utbildningsverksamhet. Under sin karriär har Tobias haft ett flertal säljrelaterade jobb såsom försäljningschef, kontorschef, säljrekryterare, uppbyggnad av call center m fl.

”Det är med ödmjukhet jag ger mig in i en spännande bransch. Jag är övertygad om att mina erfarenheter av företag i tillväxt kommer att vara till nytta för både AutoConcept och kunderna”, säger Tobias Moberg.

För mer information välkommen att kontakta:
Ulf Coxner, ulf.coxner@autoconcept.se tel 0709-40 47 91
Tobias Moberg, tobias.moberg@autoconcept.se tel 0735-06 71 65

AutoConcept Insurance AB har levererat försäkringslösningar till den nordiska fordonsbranschen sedan 1999. Vi är av Finansinspektionen godkänd försäkringsförmedlare och följer deras direktiv samt lagen om försäkringsförmedling. Allt för att ge alla inblandade parter största möjliga trygghet.