Ny teamledare

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2017 12:23 CET

Med tidigare utmärkelser som Sveriges bästa säljcoach och Årets nyföretagare är det med stor glädje vi välkomnar Catharina Jentzell till AutoConcept. Här kommer Catharina att leda arbetet på Kundsupport & Innesälj. Catharina har erfarenhet bl a som säljare på försäkringsbolaget Skandia och som projektledare för en större motormässa,

"Jag ville finna en arbetsplats där jag kan få utlopp för min drivkraft som teamledare och få tillhöra en arbetsplats med hög kompetens" säger Catharina som närmast kommer från Manpower.

Teamledartjänsten är nyinrättad och en av flera poster där AutoConcept nu rekryterar. Senast fick Skaderegleringsavdelningen förstärkning genom Jarmo Manninen (finsktalande) och Keld Laursen (dansktalande) och på Kundsupport hjälper nu Jesper Nielsen våra dansktalande kunder tillrätta.

AutoConcept Insurance AB har levererat försäkringslösningar till den nordiska fordonsbranschen sedan 1999. Vi är av Finansinspektionen godkänd försäkringsförmedlare och följer deras direktiv samt lagen om försäkringsförmedling. Allt för att ge alla inblandade parter största möjliga trygghet.