Triss i Gasell!

Pressmeddelande   •   Okt 11, 2016 07:00 CEST

Vi tillhör "Sveriges hjältar som skapar fler jobb, driver tillväxt och inspirerar andra" - inte minst våra kunder.

AutoConcept Insurance AB har utsetts till Gasellföretag 2016 av Dagens industri.

”Att vi nu får mottaga utmärkelsen för tredje gången* är grymt kul och ännu ett härligt bevis på att år av slit och fantastiska insatser från alla medarbetare bär frukt och gör skillnad”, säger Ulf Coxner, vd för AutoConcept.

Företaget var först i Sverige med att erbjuda komponentförsäkringar och -garantier till fordonsbranschen. Även Danmark och Norge omfattas idag och nya mål saknas inte.

*tidigare Gasellutnämningar; 2013 och 2014.

AutoConcept Insurance AB har levererat försäkringslösningar till den nordiska fordonsbranschen sedan 1999. Vi är av Finansinspektionen godkänd försäkringsförmedlare i Norden och följer deras direktiv samt lagen om försäkringsförmedling. Allt för att ge alla inblandade parter största möjliga trygghet.