HSB tecknar nationellt ramavtal med AVARN Security

Pressmeddelande   •   Maj 30, 2016 09:59 CEST

Säkerhetsföretaget AVARN Security vinner nationellt ramavtal med HSB. Kontraktet gäller säkerhetstjänster för hela HSB och öppet för samtliga regionala HSB-föreningar, bostadsrättsföreningar och enskilda medlemmar. Uppstart sker under våren 2016.

Ramavtalet omfattar ett stort urval av säkerhetstjänster och trygghetsjour och vänder sig till HSBs 30 regionala föreningar med sammantaget nästan 4 000 bostadrättsföreningar och närmare 600 000 medlemmar.

- Vi är mycket glada över förtroendet HSB ger oss. Avtalet visar på att AVARN Securitys breda tjänsteutbud uppskattas av marknaden. Vidare stärker avtalet ytterligare vår starka position bland fastighetsägare. Vi ser fram emot ett positivt och långsiktigt samarbete med HSB, säger Daniel Nylander, Försäljningschef AVARN Security.