Systembolaget och AVARN Security tecknar nytt avtal avseende säkerhetsteknik

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2016 09:37 CEST

Systembolaget och AVARN Security har tecknat nytt avtal gällande installation och service av säkerhetsteknik. Det nya avtalet omfattar alla Systembolagets butiker.

– AVARN Security är stolta och mycket glada över att få förnyat förtroende av Systembolaget. Att vi åter får förtroendet visar på att Systembolaget är en nöjd kund samt att vi håller mycket hög kvalitet och effektivitet i vårt utförande av tjänster inom säkerhetsteknikområdet. AVARN Security ser mycket fram emot fortsatt framgångsrikt samarbete säger Ragnar Thulin, Strategi- och affärsutvecklingsdirektör AVARN Security.