Distanshandelsdagen

Nyhet   •   Jan 17, 2014 15:02 CET

Den 30 januari drar Svensk Distanshandel igång sitt årliga event Distanshandelsdagen, en av Sveriges absolut viktigaste mötesplatser för e-handlare. Johan Liljeros, CTO på Avensia, kommer att tala på platinascenen tillsammans med Mia Kamlén, Webbchef på Byggmax.

Distanshandelsdagen, en av Sveriges större händelser inom e-handel, infaller sig på Åhaga i Borås den 30 januari 2014. Här samlas 120 utställare för att interagera med nästan 1000 besökare. Det ska talas om inspiration & framtid, forskning & utveckling, leverantörer och tillväxt. På den helt nya platinascenen kommer Avensias CTO Johan Liljeros att tala tillsammans med Byggmax Webbchef Mia Kamlén, om arbetet bakom den flerfaldigt prisvinnande sajten byggmax.se.

Avensia kommer även att finnas med som utställare samt med en kaffebar. Ni är varmt välkomna in på en kaffe hos oss!

Mer information om Distanshandelsdagen finner ni här.

Johan LiljerosMia Kamlén

En e-handelsbutik som lär känna dig

Tänk dig möjligheten att kunna kombinera tillgängligheten från en e-handelssajt med personifieringen i en fysisk butik. Tänk dig att varje gång du besöker butiken känner den igen dig och dina preferenser för att förbättra din shoppingupplevelse. Tänk dig sedan att denna upplevelse fungerar lika bra på datorn, som tablet, som mobiltelefonen.Johan Liljeros, CTO på Avensia berättar tillsammans med Mia Kamlén, webbchef på Byggmax hur de satt kunden i centrum och genom detta skapat en av Sveriges främsta e-handelssajter.