Aventics nimittää Mark Syerin uudeksi Pohjoismaiden päälliköksi

Pneumatiikan asiantuntija vahvistaa tiimiä Pohjois-Euroopassa

Huhtikuu 1, 2017 lähtien, Mark Syerista tulee Aventicsin GM Pohjoismaissa. Pneumatiikan asiantuntijalle tämä on osa yrityksen kasvustrategiaa Pohjoisessa. Tällä nimityksellä yritys asettaa uudet kasvutavoitteet markkinaosuudelle ja liikevaihdolle.

Ennen Aventicsiin liittymistä, Mark Syer on ollut useissa myynnin, markkinoinnin ja liikeketoimintakehityksen johtotehtävissä. Hänen viimeisin asema oli Managing Director and Regional Manager Nordics, UK and Ireland Freudenberg Sealing Technologies AB -yrityksessä. Mark Syer on opiskellut mekaniikkaa ja tuotantotekniikkaa Charles Keene Collegessa Leicesterissa, Englannissa.

Aventicsilla, joka myös tunnettu Mecman-perinnöstään on yli seitsemän vuosikymmenen historia Pohjoismaiden markkinoilla. Pneumatiikan toimittajana ajoneuvoihin ja teollisuusautomaatioon, yritys jatkaa yhtenä johtavana tekijänä Pohjoismaiden markkinoilla.

“Toivotamme Markin sydämellisesti tervetulleeksi Aventics Nordics -tiimiin. Hänen kattava ja vaikuttava ansioluettelonsa kansainvälisessä myynnissä ja markkinoinnissa lisää jo vahvan tiimimme strategista osaamista” sanoo Sergio Caligara, Aventicsin Vice President Sales Europe.

Mark Syer on innoissaan Aventicsin kasvunäkymistä Pohjoismaiden alueella. “Olen varma, että tiimillämme Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa on oikea rakenne ja kunnianhimo tekemään meistä vahvempia. Haemme kasvua kaikilla ydinalueillamme ja siirrymme myös joillekin uusille liikealoille”, Mark Syer sanoo.

”Haluamme myös kiittää entistä Nordic Manageria, Ulf Helles’tä hänen pitkästä ja omistautuneesta palveluksesta yrityksessä ja toivotamme hänelle kaikkea hyvää ja menestystä tulevissa haasteissa”, sanoo Sergio Caligara, Aventicsin Vice President Sales Europe.

Tietoja AVENTICSISTA

Aventics on pneumatiikkakomponenttien ja -järjestelmien sekä räätälöityjen sovellusten johtava valmistaja. Pneumatiikkaan erikoistunut yritys valmistaa tuotteita ja palveluja teollisuusautomaatioon erikoisalueinaan Commercial Vehicles, Food & Beverage, Railway Technology, Life Sciences, Energy ja Marine Technology.

Integroidun elektroniikan, tulevaisuudenkestävien materiaalien ja ajankohtaisiin alueisiin painottumisen, kuten koneturvallisuus ja teollisuus 4.0, ansiosta Aventics on todellinen helppokäyttöisyyden ja älykkään teknologian keihäänkärki.

Aventicsilla on yli 150 vuoden kokemus pneumatiikasta ja se työllistää noin 2 000 työntekijää eri puolilla maailmaa. Saksan (Laatzen), Ranskan (Bonneville), Unkarin

(Eger), Yhdysvaltojen (Lexington) ja Kiinan (Changzhou) tuotantolaitosten lisäksi yhtiö on edustettuna yli 90 maassa omilla myyntiorganisaatioilla ja jälleenmyyjillä. Aventics on sertifioitu laatustandardien

ISO 9001 ja ISO/TS 16949, ympäristöjohtamisen standardin ISO 14001 sekä energianhallinnan standardin ISO 50001 mukaisesti.

Lisätietoja on annettu osoitteessa www.aventics.fi

Christian Sjöberg

Presskontakt Marketing Manager Nordics +46(0)10-510 92 15