MSC – Aventicsin uusi miniluisti konfiguroidaan tarpeen mukaan

Pressmeddelande   •   Maj 08, 2014 11:23 CEST

Aventicsin uusi MSC-miniluisti on monipuolinen komponentti erinomaisen muunneltavuuden ansiosta. Halkaisija, iskunpituus, suorituskyky, ohjaus, mäntien määrä ja liitännät on helppo määrittää kätevällä konfiguraattorilla. MSC on saatavilla useina eri malleina ja se voidaan määrittää tiettyihin tehtäviin, jolloin käyttäjä itse valitsee iskunvaimennuksen, ääriasentolukon ja täydentävät varusteet.

– Aventics lanseeraa uuden miniluistin, joka on pieni ja vaatii erittäin vähän asennustilaa ja joka voidaan konfiguroida asiakkaan automaatiotarpeiden mukaan, sanoo Aventics Oy:n Jouni Lehtoranta.

Easy-2-Combine-rajapinnan avulla miniluisti on helppo yhdistää järjestelmän muihin komponentteihin ilman lisäasennuslaattoja. MSC voidaan asentaa suoraan kääntömoduulien, männänvarrettomien sylinterien, muiden ohjausyksiköiden tai kiinnittimien kanssa, joten se sopii erinomaisesti useisiin erilaisiin teollisiin ratkaisuihin, erityisesti automatisointiin ja käsittelyyn.

MSC sopii kokonsa ansiosta kompakteihin konerakenteisiin. Anturit, iskunpituuden rajoittimet ja ilmaliitännät voidaan asentaa kummallekin puolelle asennusvaatimusten mukaan. Lisäksi kaksi miniluistia voidaan asentaa rinnakkain. Esijännitetyn ja siten välyksettömän kisko-ohjaimen ja yhdestä kappaleesta jyrsityn liukualustan ansiosta MSC on äärimmäisen vakaa ja tarkka ja sen toleranssit ovat pienet – myös suurilla vääntömomenteilla ja kuormilla.

Lisätietoja on osoitteessa

http://www.rexrothpneumatics.com/en/press/news-details/article/completely-modular-and-ultra-efficient-000361.html (lehdistötiedote eng)

http://www.rexrothpneumatics.com/uploads/tx_news/Photo_PI_104_13_MSC_01.jpg  (kuva)

Aventicsia koskevia tietoja
Aventics on maailmanlaajuisesti toimiva pneumatiikkakomponenttien ja järjestelmien valmistaja. Sen lisäksi yritys tarjoaa käyttölaite- ja ohjausratkaisuja laivojen ja hyötyajoneuvojen käyttötarkoituksiin sekä hammasketjuja tuotantoprosesseihin. Entinen Bosch-Rexrothin tytäryhtiö on toiminut markkinoilla vuoden 2014 alusta lähtien itsenäisenä yrityksenä nimellä Aventics.

Aventics tarjoaa asiakkailleen eri aloille soveltuvia mittatilaustyönä toteutettuja järjestelmäratkaisuja ja erilaisia palveluja monen vuosikymmenen aikana hankitun sovelluskokemuksensa pohjalta. Teollisuuspneumatiikan saralla Aventics on maailmanlaajuisesti yksi johtavista valmistajista. Yritys on pneumatiikan teknologiajohtaja, erityisesti kun kyse on elektroniikan sisällyttämisestä pneumatiikkakomponentteihin. Aventicsin valmistamia merenkulun sovellusten tarpeisiin suunniteltuja pneumatiikkaratkaisuja sekä huippumoderneja laivojen automatisointijärjestelmiä käytetään kaikilla maailman merillä. Rexroth Pneumaticsin käyttölaite- ja kuljetinhammasketjuja toimitetaan mm. Lasi- ja ajoneuvoteollisuuden tarpeisiin.

Yrityksellä on eri puolilla maailmaa yhteensä 2 100 työntekijää. Yrityksen pääkonttori on Saksan Laatzenissa, Hannoverin lähellä. Aventicsilla on tehtaita seuraavissa paikoissa: Laatzen (Saksa), Gronau/Leine (Saksa), Bonneville (Ranska), Eger (Unkari), Lexington (USA) ja Changzhou (Kiina). Tehtaiden lisäksi Aventicsilla on edustajia yli 40 maassa eri puolilla maailmaa.

www.aventics.com/fi

Kommentarer (0)