Nytt uppdrag för Avjämningsteknik AB åt Strabag projektutveckling

Avjämningsteknik AB har fått i uppdrag av STRABAG Projektutveckling  att utföra avjämningsarbeten i Täby Centrum produkterna som kommer att användas levereras från WEBER Byggprodukter, arbeterna statar i Juni och när hela Nya Täby Centrum står klart, preliminärt 2015, kommer det att omfatta en totalarea på 105.000 kvm med ca 230 butiker. Serviceutbudet kommer att vara mycket omfattande, med trygga utrymmen för barn att leka och vistas på, lounger/ sittplatser/ oaser med plats för vila och avkoppling, trevliga sköt- och amningsrum och toaletter av hög standard på lättillgängliga platser. Täby Centrum kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga för den som vill shoppa eller bara koppla av i en inspirerande miljö.I och med ombyggnationen och nedflyttningen av parkeringsytor under mark kommer tillgängligheten till centrumanläggningen att öka och antalet parkeringsplatser blir totalt 3.200 - en ökning från dagens 2.400.

Mera information finns på www.tabycentrum.se

STRABAG SE är ett utav Europas ledande byggnadsföretag med ca 73,600 anställda och en årsomsättning 2010 på 12,8 miljarder Euro. STRABAG, finns med på Fortune Global 500 listan som ett utav de största bolagen i världen. Från sina huvudmarknader i Österrike och Tyskland är STRABAG via sina många dotterbolag verksamt i samtliga länder i Östeuropa och Sydösteuropa och i vissa länder i Västeuropa och på den Arabiska halvön. STRABAGs verksamheter omfattar hela byggnadsindustrin (Husbyggnation och Anläggning, Infrastruktur, Avancerad grundläggning och Tunnel) och täcker därmed hela värdekedjan inom området byggnation.

Mera information finns på www.strabag.com

• golvavjämning
  • avjämningsteknik
  • avjämning
  • weber
  • www.avjamningsteknik.se
  • strabag
  • täby centrum
  • flyttspackel
  • spackel

• Stockholm

Avjämningsteknik AB arbetar med golvavjämning samt Golvuppbyggnader i alla storlekar och är din totalleverantör när det gäller golv.

Vi kan tillsammans med er som beställare nå fram till de bästa golvlösningarna på alla typer av objekt.

Våra kunder finns i olika branscher och på olika marknader men är ofta byggföretag.

Våra materialleverantörer är världsledande och ligger långt fram i utvecklingen för att vi ska nå de bästa resultaten.

Eftersom vi är ett serviceföretag är vår personal det mest värdefulla. Deras kunskap spelar en viktig roll för att bli kundernas val. Avjämningsteknik AB strävar mot att utveckla kunskapen och förmågan hos vår personal för att ge våra beställare en trygghet.

Mera information finns på www.avjamningsteknik.se

Daniel Zimmerlund

Presskontakt Marknad/säljare 0708 872 872