B3IT blir Oracle´s första ODA-partner i Skandinavien

Pressmeddelande   •   Mar 23, 2012 14:17 CET

B3IT har sålt den första ODA:n i Sverige till SBSTV. Det innebär att B3IT blir Oracle´s första skandinaviska ODA-partner.

Helena Lagman, konsultchef på B3IT säger: "Det känns fantastiskt roligt att kunna hjälpa kunden att effektivisera sin IT-miljö med en Appliance-lösning från Oracle. Detta betyder väldigt mycket för B3IT i samarbetet och partnerskapet med Oracle som nu stärkts ytterligare, samt att vara en ännu mer komplett leverantör av smarta bra lösningar till våra kunder"

Läs mer om Oracle ODA här: http://www.oracle.com/us/partnerships/oracle-database-appliance-1482031.html

Fakta om B3IT

B3IT har 150 anställda och omsatte 134 miljoner kronor senaste verksamhetsåret. Kontor finns i Stockholm, Borlänge, Sundsvall, Göteborg, Malmö och Örebro.

Affärsområden är: IT ManagementSystemutvecklingDatabasTelecomMobilitet Healthcare, InfrastrukturTest-och Kvalitetsledning och M2M

Läs mer om B3IT på www.b3it.se

Kommentarer (0)