Nya stek-& kokkärlsserien exklusivt hos bagarenochkocken.se

KitchenAid erövrar resten av köket

KitchenAid – drömmaskinerna som alla vill ha på köksbänken. Den klassiska köksmaskinen har sedan länge varit en favorit bland inredningsbloggare och den stora frågan har egentligen bara varit – vilken färg vill jag ha? Nu tar KitchenAid steget in i den sladdlösa delen av köket med sina läckra stek- och kokkärl. Om du är ute efter kok- och stekkärl i nonstick, rostfritt, koppar eller gjutjärn så har KitchenAid nu något för dig.

Oavsett om du älskar att sautera kött och grönsaker, steka kyckling, grilla smörgåsar, tillaga soppor, stuvningar, grytor eller omelett, pannkakor eller stekar erbjuder KitchenAid nu dig ett stort urval slitstarka och fina kok- och stekkärl som ger fantastiska resultat och hjälper dig att förverkliga alla dina kulinariska kreationer. Kärlen finns i nonstick, rostfritt, koppar eller gjutjärn och utvalda delar säljs online endast hos Bagaren och Kocken.

Tåligt gjutjärn

Gjutjärn är ett material som tål höga temperaturer och garanterar enhetlig värmefördelning. Utformade för att ge perfekt resultat helt enkelt. Notera att du kan använda gjutjärnsgrytans lock till grillpanna!

Rostfri prestanda

Välj mellan 3, 5 eller 7 legeringar med rostfritt stål och en aluminiumkärna. Du får enastående prestanda som säkerställer en perfekt värmefördelning

Bekvämt belagd

Kraftig konstruktion i 4,5 mm härdat anodiserat aluminium garanterar snabb och jämn värme. Gjutna handtag i rostfritt stål med silikonbeläggning ger ett stabilt och bra grepp.

Lyxig koppar

Med en 6 mm tjock bottenplatta i rostfritt stål och aluminiumkärna är detta en av de få kopparkokkärlen som klarar induktion.

Välkommen in till bagarenochkocken.se/kitchenaid för att se Sveriges största sortiment av KitchenAid!