Smeg Femtiotalsserie kompletteras med Frysskåp - Bagarenochkocken.se

Bagaren och Kocken är glada och stolta att kunna presentera ett efterlängtat tillskott till Smegs familj av retro inspirerade vitvaror.
CVB20 är ett frysskåp som matchar kylskåpet FAB28 perfekt. CVB20 kommer i fyra populära färger: Rött, Svart, Creme och Orange.

- Många av våra kunder har efterfrågat ett frysskåp som matchar kylskåpet FAB28. Det känns därför extra roligt att kunna presentera detta frysskåp nu.

Smeg är ett italienskt företag med rötter i den italienska matkulturen. Smeg står för utmärkande hushållsprodukter framtagna i samarbete med några av världens ledande arkitekter. Produkter som uttrycker "Made in Italy" genom att perfekt kombinera design, prestanda och uppmärksamheten för detaljer

Mer info:

Bagaren och Kocken säljer på sin hemsida www.bagarenochkocken.se samt i butiken i Göteborg bl.a Tivoli Audio, Kitchen Aid, Dualit, Globalknivar, Porscheknivar, Kyocera knivar, Microplane, Nordic Ware, Alfi, Electrolux assistenter, Roberts Radio, Smeg, Eva Solo, Stelton, Bodum och ett stort urval av espressomaskiner från bl.a Ascaso, FrancisFrancis, Isomac, Gaggia, Saeco. Gemensamt för alla produkter är hög kvalitet och bra design.

Bagaren och Kocken är nominerade till Årets Svenska Butik 2009

För mer information och bilder kontakta:

Ängsvaktaregatan 4
Mail: info@bagarenochkocken.se