Rum utan gränser

Rum utan gränser

Små barn ritar stort och då behövs plats. Tänk lyckan med en enda stor ritvägg där det finns plats för både egna målningar och kompisens alster.

Med Beckers Skoltavelfärg gör du enkelt om väggen till ett skapande paradis. Det enda du behöver göra är att måla ett par lager av färgen och sedan gå till leksaksaffären för att köpa kritor. När barnet blir äldre och vill inreda annorlunda, målar du snabbt över färgen med en vanlig grundfärg och därefter önskad kulör.

Beckers skoltavelfärg, cirkapris 170 kronor/0,5 liter.

Högupplösta bilder
Bilder finns att ladda ner i bildbanken www.perpr.se, eller klicka här.

För ytterligare information vänligen kontakta
Karin Stålhammar, 08-775 61 17, karin.stalhammar@beckers.se eller
Olivia Kukacka, 08-400 255 17, olivia@perpr.se.

Från en ensam färghandel har Beckers nu vuxit till en av Nordens största och mest miljöanpassade färgtillverkare. Målet att 99 procent av sortimentet ska vara vattenburet räknar Beckers ska var nått innan årsskiftet.