Sigtuna kommun väljer att förlänga avtalet med Bemannia

Pressmeddelande   •   Dec 17, 2013 13:30 CET

Under december 2011 genomförde Sigtuna kommun en upphandling avseende personaluthyrning gällande chefer och administrativ personal.  Bemannia tilldelades ramavtalet av enhetschefer inom äldreomsorg, hälsoskydds- och miljöskyddsinspektörer, ekonomisekreterare/socialassistenter, receptionister/ telefonister samt administratörer.

Efter två år väljer nu Sigtuna kommun att förlänga ramavtalet tom 2015-01-25 vilket kan ses som ett resultat av gott samarbete under åren.

– Vi är väldigt glada att Sigtuna väljer att förlänga avtalet med oss och vi ser fram emot att få fortsätta detta goda samarbete som vi har haft säger Staffan Bruzelius, Koncernchef på Bemannia.

För mer information kontakta Staffan Bruzelius,
Telefon: 08-845 300 eller 0771-84 53 00
Hemsida: www.bemannia.se
Facebook: www.facebook.se/Bemannia
Twitter:@bemannia

Källa

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.