Högst upp i byggnaden på Repslagaregatan 19 kommer Bengt Dahlgren Linköping nu att husera.

Bengt Dahlgren Linköping flyttar till nya lokaler

Det är ett centralt läge som ger företaget förutsättningar att komma närmre sina kunder. Läget och de fräscha, anpassade lokalerna skapar förutsättningar för att stärka varumärket. Bengt Dahlgren huserar i kontoret som ligger högst upp i byggnaden och de nya lokalerna ger goda förutsättningar för fortsatt tillväxt.

- På Bengt Dahlgren har vi tagit ställning. Vi ska vara en föregångare i arbetet med att nå ett hållbart samhälle. Förutom att det krävs att vi alla bidrar med vår kunskap och vilja är det också viktigt för oss att verka i moderna, energieffektiva och miljöanpassade lokaler. Det har vi fått här. Att de ligger nära resecentrum och kollektivtrafik är en klar fördel, säger Sören Karlsson VD för Bengt Dahlgrens verksamhet i Linköping.

- Fastighets AB LE Lundberg är en samarbetspartner till oss på Bengt Dahlgren sedan många år och vi ser fram emot att fortsätta samarbetet, nu också som hyresgäster.

Sören Karlsson, VD, Bengt Dahlgren i Linköping AB, 013-465 89 90

Sören Karlsson