Berendsen på CLEAN Service & Supply i Göteborg

Nyhet  •  2011-05-27 09:03 CEST

Berendsen ställde ut på Clean Service Supply i Göteborg den 25-26 maj. Temat på mässan var verksamhetsnära tjänster som utvecklar arbetsplatsen.

"Mässan var en bra möjlighet att prata med potentiella kunder och ett trevligt sätt att träffa folk i branschen."

Clean Service and Supply kommer även till Malmö 16-17 November där Berendsen deltar. Hoppas vi ses då!

Berendsen är ett av Europas ledande företag inom textilservice. Vi skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinne, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuder vi våra produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Berendsen ägs av Berendsen Group som är ett börsnoterat engelskt bolag. I Sverige är vi ca 1 250 medarbetare och omsätter ca 1,4 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö.

Läs mer på www.berendsen.se

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom