Stor efterfrågan på fotbollsbiljetter!

När halva säsongen har spelats är det verkligen stor efterfrågan på fotbollsbiljetter till de större klubbarna i Europa. Intresset för att se avslutningen av ligorna är större än någonsin. De flesta matcherna är slutsålda till sista stol oavsett vilka lag som spelar. Atmosfären, stämningen, spänningen och spelet är bättre än någonsin. Som Officiell biljettagent kan BE Resor fortfarande erbjuda biljetter till nästan alla matcher som finns på www.beresor.se.

BE Resor är inte bara Officiell biljettagent till Arsenal, utan till flertalet storklubbar runt om i Europa. Du kan boka paketresor med flyg, hotell & fotbollsbiljetter eller bara fotbollsbiljetter till Arsenal väldigt smidigt på BE Resors nya bokningssida. De flesta fotbollsbiljetterna mejlas i god tid innan evenemangsdatum vilket gör att man kan känna sig säker.

Även Liverpool ligger med i BE Resors portfölj som Reseller vilket är väldigt stort då fotbollsbiljetter till Liverpool är så populärt de senaste åren. Trycket på biljetter till Premier League & Champions League med Liverpool är så stort att till vissa matcher samlas en lista för intresseanmälan då tillgång på biljetterna inte är så stor.

Den stora sommarfesten är utan att tveka EM 2020 som även Sverige ska delta i. Efterfrågan på EM-biljetter & resor var varit så stor att många av våra specialpaket sålt slut men vi har fortfarande biljetter till Sveriges matcher. Vi hoppas kunna se gul-blå läktare mot Spanien, även om matchen spelas i Spanien. Med tanke på antalet biljetter som vi sålt är chansen väldigt stor att arenan i Bilbao kommer att verka som Friends Arena.

BE Resor AB

Presskontakt Bokning 036-71 81 41