Inbjudan till "Smyckad" - en hårresande inspirationskväll

Tisdagen den 4 mars, mellan klockan 18.30-20.00, bjuder Andra Augusti och KällbergElmberg in till en inspirationskväll! Tillsammans visar smyckestillverkaren och frisörerna bilder från deras konstnärliga fotografering där de har kombinerat fantasifulla frisyrer och porslinssmycken. Andra Augusti tillverkar smycken av återanvänt designporslin från Norden och nu syns smyckena även som hårdekorationer.

– Vi vill träffa våra kunder, lära känna dem och inspirera dem med häftiga kreationer och kombinationer, säger Caroline Ahlbäck, grundare till Andra Augusti.

Inspirationskvällen kommer att hållas på KällbergElmbergs frisörsalong på Rådhusesplanaden 12 i Umeå. Under kvällen kommer det bjudas på dryck med tilltugg. Det kommer också säljas ekologiska hårprodukter och smycken från Andra Augusti. Under kvällen ges 20 % på Andra Augustis sortiment.

För mer information, kontakta Caroline Ahlbäck, grundare av Andra Augusti, tel: 070-233 98 77

Mejl: caroline@andraaugusti.se

Webbutik: www.andraaugusti.se

BIC Factory är en inkubator för unga entreprenörer I Umeå. Förkortningen BIC står för Business Innovation Center. Verksamheten startades 1998 med UmeåKommun som initiativatagare och som tidigt såg behovet av att stödja unga, lovande entreprenörer i regionen. Verksamheten är samhällsekonomiskt lönsam. 85 företag har startat upp via oss. Under oktober 2013 har företagen som drivs av BIC:are totalt 197 anställda. Under 2012-2013 omsatte de 25 största företagen tillsammans 250 miljoner kronor och hade 131 anställda.

Källa: www.allabolag.se