BIG Travel arrangerar träningsresa med Svenska Skidskyttelandslaget

BIG Travel arrangerar en innehållsrik träningsresa tillsammans med Skidskyttelandslaget. Oavsett om man är en vältränad eller otränad motionär erbjuds chansen att uppleva en träningsvecka tillsammans med Skidskyttelandslaget. På plats i Sóller, Mallorca, tränar deltagarna med laget och på kvällarna bjuds det på föreläsningar från både skidskyttar och tränare. Laget bjuder friskt på sina erfarenheter från träning och tävling världen över och berättar ingående kring de träningsfilosofier som bygger prestation i världsklass.

Läs mer här

• Konst, kultur, underhållning

BIG Travel är en av Sveriges största resebyråkedjor med 28 butiker i Sverige och även kontor i Köpenhamn.
Vi säljer både privat- och affärsresor och har ett brett utbud inom flyg, charter, äventyrsresor, kryssningar, rundresor mm.

Det är vår målsättning att vara det självklara valet för resenären. Genom att samla marknadens utbud av resor, flyg och hotell på ett och samma ställe kan vi erbjuda våra kunder bästa möjliga pris och service oavsett typ av resa.

Din resa - vårt jobb!