BIG Travel lanserar resa med Kalle Moreaus

BIG Travel gläds åt samarbetet med hela svenska folkets Kalle Moraeus och P4 Countryprofilen Alexzandra Wickman. Följ med på en spännande resa i musikens tecken och upplev vibrerande Nashville, Tennessee! Du blir varmt omhändertagen av vår svensktalande reseledare under hela vistelsen och Alexzandra gör det möjligt för oss att träffa aktuella artister, låtskrivare och musiker.

Under denna minnesrika resa kommer dessutom Kalle och Alexzandra att uppträda tillsammans. Flera gemensamma middagar på bättre restauranger och även musikaftnar ute i Nashvilles nöjesliv ingår. Vi bjuder även på några överraskningar!

Det blir en sprakande resa full av spännande historier och musikaliska möten i en av världens mest levande musikstäder - Nashville, The Music City.

-"Vi är oerhört stolta för äran att få samarbeta med Kalle och Alexzandra och hoppas kunna göra flera intressanta resor tillsammans med dem framöver", kommenterar Johan Rejhagen, Marknadsdirektör på BIG Travel.

-"Efter min förra resa till Nashville kan jag bara säga som amerikanerna "I can hardly wait", kommenterar Kalle Moreaus.

Mer om resan

• Konst, kultur, underhållning

BIG Travel är en av Sveriges största resebyråkedjor. I koncernen ingår också Resecity och tillsammans driver vi 34 resebyråer i Sverige. Vi har också verksamhet i Danmark och Norge. I Finland ingår via VIP Travel i koncernen. Globalt har vi ett samarbete med Radius Travel. Reseshopen i Ljusdal är en researrangör som ingår i vår grupp- & konferensverksamhet.
Vi är verksamma inom tre affärsområden: Affärsresor, Privatresor samt Grupp & Konferensresor. Vi har ett brett utbud inom flyg, charter, äventyrsresor, kryssningar, rundresor mm.

Med mer än 30 års erfarenhet är det vår målsättning att vara det självklara valet för resenären. Genom att samla marknadens utbud av resor, flyg och hotell på ett och samma ställe kan vi erbjuda våra kunder bästa möjliga pris och service på alla typer av resor. Oavsett om du bokar din resa på nätet, per telefon eller genom besök i våra butiker står vi för omtanke, engagemang och tillgänglighet.

Bolaget ägs av Taptum AB och är medlem av SRF, Svenska Resebyråföreningen. Vi är IATA-ackrediterade och ISO certifierade. Lagstadgad resegaranti är ställd till Kammarkollegiet och vi är genom medlemskap i Svenskt Näringsliv och Almega Tjänsteföretagen kollektivanslutna.

Det är vår målsättning att vara det självklara valet för alla resenärer.