Duells söker en Norsktalande till Sales & Customer service

Huvudansvar:

Hantera inkommande samtal och chatt för att serva i första hand våra Norska kunder som verkar inom segmentet MC/MX, Moped, Snöskoter och ATV samt hantera administration åt vårt norska bolag.

• Supportera våra kunder på bästa sätt via telefon, chatt, fax, webborder och mail.
  • Hantering av retur och reklamationsärenden
  • Supportera kunder i Duells web shop.
  • Hjälpa säljare och andra avdelningar med diverse administrativa uppgifter såsom krediteringar, debiteringar, orderläggning, returer osv.
  • Vid behov delta på kundaktiviteter så som MC-mässa, Cykel Wasa, Öppna Hus etc.

Profil:

Vi tror att du som söker är en person som arbetar strukturerat och som har god prioriteringsförmåga och tycker om att jobba i högt tempo. Du är en problemlösare som överträffar kundernas förväntningar och du ska kunna tala och skriva flytande norska. Det är ett krav du har intresse och kunskap inom våra segment MC/MX, Moped, Snöskoter och ATV. Tidigare sälj eller kundtjänst-erfarenheter är meriterande.

Placering: Göteborg, Hisings backa.

Är du den vi söker, är du den som vill vara en del av ett vinnande team som levererar excellent service?

Skicka en ansökan till info@duells.se
Urval och intervjuer sker löpande. Tillträde under 2016 enligt överenskommelse.

Duells är Skandinaviens ledande leverantör av tillbehör, personlig utrustning och reservdelar inom motorcykelmotocrossmopedcykelATVsnöskoter och marint. Sortimentet är heltäckande med fokus på internationellt starka varumärken och du hittar produkterna hos över 2500 återförsäljare. Duells grundades 1932 och har sitt huvudkontor i Göteborg med filialkontor i Roskilde, Oslo och Östersund.

Duells är sedan 2013 en betydande del av Moteo, en europeisk koncern som är en av de största och mest expansiva bolagsgrupperna inom import och distribution av fordon, delar och tillbehör i mc-branschen.

Under året förvärvade vi bolaget Extra Evil som markerar vår höga ambition att fortsätta vara ledande inom tillbehör, personlig utrustning och reservdelar till snöskotermarknaden, där vårt sortiment nu blivit komplett.