Bilias årsredovisning 2019 på hemsidan

Inom Bilia är hållbarhet en viktig målsättning. Bilias årsredovisning för 2019 finns därför tillgänglig i digital form på Bilias hemsida www.bilia.com.

Om Du önskar erhålla en tryckt version av årsredovisning, var vänlig kontakta oss på info@bilia.se.

Samtidigt som vi publicerar vår årsredovisning 2019 lanserar vi även en ny hemsida, så välkomna att titta igenom även denna.

Göteborg den 23 mars 2020

Per Avander, VD och koncernchef, 010-497 70 00, per.avander@bilia.se
Kristina Franzén, CFO, 010-497 73 40, kristina.franzen@bilia.se

Denna information är sådan information som Bilia AB (publ) är skyldig att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 23 mars 2020, kl. 12:20 CET.