Press- och analytikermöte Bilia AB, 25/10

Fredagen den 25 oktober 2019 publiceras Bilias delårsrapport för tredje kvartalet 2019. Samma dag arrangerar Bilia press- och analytikermöten, där CEO Per Avander och CFO Kristina Franzén presenterar rapporten och svarar på frågor.

Det blir ett möte på svenska klockan 09:00 och ett möte på engelska klockan 13:00. Det är telefonmöten och man ringer in på telefonnummer 08-22 90 90 samt anger deltagarkod 674445.

Om ni behöver ett avgiftsfritt telefonnummer för att ringa från utlandet, vänligen kontakta oss för ett landspecifikt telefonnummer.

Göteborg den 21 oktober 2019

För ytterligare information hänvisas till CEO Per Avander eller CFO Kristina Franzén, Bilia AB, tel: 010-497 70 00.

Bilia har omkring 4800 medarbetare och omsättningen 2018 var 28,4 Mkr. Huvudkontoret ligger i Göteborg och bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm. Bilia-aktien finns sedan 1984 noterad på NASDAQ OMX Stockholm. 2018 ingick den i indexet OMX Stockholm Mid Cap.