Vi vann! Nu är vi är ett av Sveriges företag som är med på 33-listan 2016

33-listan är nu inne på sitt nionde år och är ett årligt initiativ av Ny Teknik och Affärsvärlden sedan 2008. Den lyfter fram unga, spännande bolag som baseras på en teknisk innovation med stor internationell potential – en innovation som har förutsättningar att förändra spelreglerna i sin bransch.

Biocools medtävlande vid pitchningen i Luleå var Anders Dalstål, eMaintenance365, Luleå och Ove Åsberg, Bothnia Invest, Haparanda.

Under tävlingen gäller det bl.a det att imponera på juryn genom att sälja in sitt bolag på en minut. Här kan du själv ta en titt på Biocools hisspitch , man kan säga att det var timing. Utöver den så kallade säljpitchen så intervjuades även företagen av juryn.

För oss på Biocool är den här vinsten ett kvitto på att våra innovationer är unika och att vi ligger i framkanten inom vår bransch. Förutom äran att vara med på den prestigefyllda 33-listan är det här en fantastisk möjlighet för oss att få ut företaget och våra produkter till en ännu bredare publik och nya framtida potentiella kunder. Stort tack till alla som stöttat oss!

33-listan avslöjas i sin helhet den 12 april på Münchenbryggeriet i Stockholm. För att läsa mer om 33-listan besök gärna www.33-listan.se.

• biocool
  • 33-listan