De första biljetterna till den nya festivalen Stockholm Love Affair ute nu

Idag släpps de första biljetterna till den nya stadsfestivalen Stockholm Love Affair. Festivalen som kommer att äga rum den 1-2 April 2016 har hittills utannonserat åtta artister och idag släpps First Release-biljetterna i en begränsad upplaga.

Klockan 09.00 imorse släpptes de allra första biljetterna till Stockholm Love Affair. Via hemsidan släpptes dels First Release-biljetter (åldersgräns 20 år) och dels så kallande Balcony-biljetter (åldersgräns 23 år) som innehar ytterligare några fler förmåner. I och med att First Release-biljetterna kommer i en begränsad upplaga, innebär det att priset kommer att höjas vid nästa biljettsläpp.

Biljetterna fins tillgängliga via festivalens hemsida: http://www.stockholmloveaffair.se/tickets/

Nyheten om att festivalen skulle äga rum skedde i förra veckan och sedan dess har man släppt åtta artister att spela på festivalen. Dessa är: Jamie Jones (England), Sven Väth (Tyskland), Anja Schneider (Tyskland), Dubfire (USA), Maceo Plex (USA), Bella Sarris (Australien), Adam Beyer (Sverige) och La Fleur (Sverige). Fler artister kommer att släppas framöver.

Med den stora passionen för musiken, vill man genom Stockholm Love Affair hylla huvudstaden i vårtider. Den fysiska platsen för festivalen är Arenatorget 1. Lokalen kommer att skräddarsys endast för Stockholm Love Affair för att skapa den perfekta kombinationen mellan nattklubb och festival.

• festival
  • stockholm love affair