Jonas Berglund, försäljningschef Bjurfors Göteborg

Bjurfors Göteborg rekryterar välmeriterad försäljningschef

Bjurfors Göteborg har rekryterat Jonas Berglund som ny försäljningschef med uppdraget att tillsammans med övriga försäljningschefer utveckla befintliga kontor och arbeta med bolagets expansionsplaner i Västsverige. Det är en del av Bjurfors fortsatta satsning för att bli det ledande mäklarföretaget i Storgöteborg med omnejd.

Jonas Berglund har över tio års erfarenhet av fastighetsmäklarbranschen och drivit flera kontor för bland annat Fastighetsbyrån och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Under de åren har han har han löpande utvecklat kontor och coachat fastighetsmäklare.

- Jonas spetskompetens att utveckla mäklare och kontor passar perfekt i vår satsning. Vi vill utveckla våra befintliga kontor och våra mäklare, samt expandera vår verksamhet i Göteborgsregionen, Halland och Västra Götaland, säger Sven-Erik Kristensen, regionchef Bjurfors Göteborg.

Bjurfors har tagit fram målsättningen att flytta fram positionen ytterligare i Storgöteborg med omnejd. Det ska ske genom att utveckla den befintliga organisationen och att expandera med nya kontor i Göteborgsregionen, Halland och Västra Götaland. Tre exempel på intressanta orter för fortsatt expansion är Borås, Alingsås och Varberg.

- Jag är otroligt taggad och tacksam för möjligheten att få hjälpa till att utveckla regionens bästa mäklarorganisation. Jag brinner för att utveckla individer och team och ser framemot att vara med på Bjurfors ambitiösa resa, säger Jonas Berglund, försäljningschef, Bjurfors Göteborg.

För ytterligare information kontakta:

Sven-Erik Kristensen, regionchef Bjurfors Göteborg
E-post: sven.erik@kristensen@bjurfors.se

Jonas Berglund, försäljningschef Bjurfors Göteborg
E-post: jonas.berglund@bjurfors.se

Bjurfors är Sveriges största privatägda fastighetsmäklare med över 500 medarbetare på fler än 70 kontor runt om i Sverige och vid Medelhavet. Mäklartjänsterna omfattar såväl bostadsrätter, villor, tomter och fritidshus som nyproduktion, tjänster inom förmedling av kommersiella fastigheter och ombildningar till bostadsrätter. Genom en kvalitetssäkrad arbetsmetod och branschens mest dedikerade mäklare har Bjurfors under mer än 50 års tid tagit kunderna till lyckade bostadsaffärer.