BKE TeleCom söker ny butikssäljare

Nyhet   •   Feb 17, 2016 12:03 CET

BKE TeleCom söker butikssäljare med karriärtankar

Vi söker dig som vill utvecklas och bli en del av vår framgång!
Med roliga och glada arbetskamrater, i ett gott arbetsklimat med mycket sammanhållning och lagkänsla, kommer du att sälja attraktiva produkter och tjänster inom telekom. I rollen som butikssäljare kommer du, tillsammans med dina kollegor, att ses som en rådgivare som leder våra kunder som mestadels är företag till rätt lösning för sin telefoni. Främsta produktgrupper i butiken är mobiltelefoner och surfplattor samt abonnemang från alla de stora ledande operatörerna.

Din profil
Vi söker nu dig som känner en stark kärlek för sälj och kundservice och som vill ta ett steg uppåt i din säljkarriär där du kommer tillhöra ett seriöst företag med en erfaren säljkår och en attraktiv produktportfölj.

Vi vill att du har erfarenhet av butiksförsäljning mot privatpersoner eller företagskunder eller kommit i kontakt med försäljning på motsvarande vis. Du får gärna ha relevant högskoleutbildning. Du en glad, positiv och lösningsorienterad person med ansvarskänsla och ett eget driv som gör att du har förmåga att arbeta självständigt. Du har en vinnarskalle och trivs med att arbeta i en presterande arbetsmiljö. Naturligtvis har du ett intresse för telekommunikation.

Vad vi erbjuder dig som säljare?
Vi ger dig en gedigen utbildning och personlig utveckling, både inom försäljning och inom området IT/telekom

• Vi erbjuder ett roligt, utmanade och utvecklande arbete inom en mycket intressant bransch
  • Vi har en karriärstege där du arbetar mot tydliga mål för att växa och utvecklas
  • Vi tror på våra produkter och tjänster och dess kundnytta
  • Beroende på ditt intresse kommer du på sikt att erbjudas möjlighet att göra karriär inom företaget, exempelvis som innesäljare eller utesäljare
  • Bra arbetstider som är vardagar 8-17.

Om oss

BKE TeleCom hjälper företag och offentlig sektor i hela Sverige att kommunicera bättre med sina kunder och varandra. Vi gör det med hjälp av våra medarbetare som med sin kunskap, engagemang och personliga service hittar den bästa telefonilösningen för våra kunder.

Våra huvudsakliga affärsområden inkluderar växelsystem, mobiltelefoner och operatörstjänster. Vi hjälper våra kunder att ta kontroll över sin telefoni och är med dem från planering till installation och utbildning samt uppföljning. Alla våra kunder har dessutom tillgång till världens bästa support – BKE Support.

BKE TeleCom grundades 1983 i Karlstad, Värmland, och består idag av 45 medarbetare, omsätter ca 250 miljoner och har AAA rating.

E-posta din ansökan till daniel.rad@bke.se.
Lön: Grundlön med bonusmöjligheter.
Sista ansökningsdag: 29 februari 2016, intervjuer sker fortlöpande.