BKE TeleCom söker ny installatör inom fordonselektronik

Nyhet   •   Feb 16, 2016 20:29 CET

BKE TeleCom söker ny installatör inom fordonselektronik

Vi söker dig som vill utvecklas och bli en del av vår framgång.

Med roliga och glada arbetskamrater, i ett gott arbetsklimat med mycket sammanhållning och lagkänsla, kommer du att installera produkter inom fordonselektronik. Vi installerar produkter så som alkolås, taxameter, kommunikationsradio och annat i fordon med 12/24v elsystem.

Installationerna görs i egna lokaler eller ute hos kund.

Din profil
Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet att jobba med fordonselektronik. Du är van att jobba självständigt, ta ansvar och villigt att lära dig nya saker. Du har körkort, datorvana och goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.

• Vi och våra leverantörer ger dig relevanta utbildningar.
  • Vi erbjuder ett roligt, utmanade och utvecklande arbete inom en mycket intressant bransch.
  • Friskvård och företagshälsovård.
  • Heltidstjänst

Om oss
BKE TeleCom hjälper företag och offentlig sektor i hela Sverige att kommunicera bättre med sina kunder och varandra. Vi gör det med hjälp av våra medarbetare som med sin kunskap, engagemang och personliga service hittar den bästa telefonilösningen för våra kunder.

Våra huvudsakliga affärsområden inkluderar växelsystem, mobiltelefoner och operatörstjänster. Vi hjälper våra kunder att ta kontroll över sin telefoni och är med dem från planering till installation och utbildning samt uppföljning. Alla våra kunder har dessutom tillgång till världens bästa support – BKE Support.

BKE TeleCom grundades 1983 i Karlstad, Värmland, och består idag av 45 medarbetare, omsätter ca 250 miljoner och har AAA rating.

E-posta din ansökan till peter.gustavsson@bke.se.

Sista ansökningsdag: 6 mars 2016, intervjuer sker fortlöpande.