Tippa som ett proffs är tillbaka!

Pressmeddelande   •   Okt 18, 2016 16:34 CEST

Tippa som ett proffs och vinn en resa för två till New York!

Tippa 1, X eller 2 på Färjestad BK:s matcher i SHL 2016/2017. Säsongen är uppdelad i tre deltävlingar. Den som tippar bäst under hela säsongen vinner en resa för två till magiska New York. BKE TeleCom delar även ut grymma priser till proffstipparen i varje deltävling, så det är aldrig för sent att haka på. Självklart är det gratis att vara med.

#shl #färjestad #hockey #tippasomettproffs #karlstad #tippa #bketelecom #proffspåkommunikation

Som oberoende rådgivare hjälper BKE TeleCom företag och offentlig sektor i hela Sverige att kommunicera bättre med sina kunder och varandra. Vi gör det med hjälp av våra medarbetare som med sin kunskap, engagemang och personliga service hittar den bästa telefonilösningen för våra kunder.

Våra huvudsakliga affärsområden inkluderar telefonilösningar, hårdvara & mobila tjänster samt operatörstjänster med oberoende analyser för att hjälpa organisationer att välja rätt operatör. Vi hjälper våra kunder att ta kontroll över sin telefoni och är med dem från planering till installation och utbildning samt uppföljning. Alla våra kunder har dessutom tillgång till världens bästa support – BKE Support.

BKE TeleCom grundades 1983 i Karlstad, Värmland, och består idag av 45 medarbetare, omsätter ca 250 miljoner och har AAA rating. Var fjärde kommun i Sverige väljer BKE TeleCom, gör det Ni också!