Brilliant Smile Sweden

Adios 2015 - marhaba 2016!

Blogginlägg   •   Jan 01, 2016 09:00 CET

Adjö 2015 - hej 2016! Man brukar säga att framtiden är oviss, men vi kan i alla fall vara hyffsat säkra på att vita tänder kommer vara snyggt nästa år med. Med den vetskapen lägger vi briljanta planer för vad vi ska hitta på under nästa år.

Det händer ju mycket varje år när man tittar tillbaks sådär i i efterhand, men 2015 var faktiskt ett särskilt betydelsefullt år för oss. Stora saker har satts i rullning och när vi kommer titta tillbaka efter ytterligare några år har passerat kommer 2015 sticka ut med följande milstolpar:

• Vi lanserade våra whitening strips som redan har hunnit bli en mycket uppskattad produkt.
  • Lansering på de sista av alla svenska apotekskedjor, nu finns våra munvårdsprodukter på samtliga kedjor!
  • Började sända reklam på TV4 - finns det egentligen någon som har missat det? ;)

Under nästa år är planen att fortsätta visa reklam på TV4. Faktum är att vi just nu är igång med att planera nästa reklamfilm som kommer filmas i början på nästa år och vara i din tv-burk inom kort. Den kommer skilja sig en del från tidigare filmer, för nu vill vi verkligen sätta vår prägel och visa vilka vi är och vad vi står för som företag och varumärke. Det kommer bli något alldeles extra helt enkelt, så det ser vi fram emot!

Vi kommer introducera nya produkter till apoteken under 2016, så förhoppningsvis kommer du finna mer från oss i hyllan hos ditt lokala apotek.

Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra vårt sortiment och utveckla nya produkter. Det ligger i planen att lansera två helt nya produkter under 2016, vad det blir för något får ni se! :)

Avslutningsvis vill vi tacka alla fina kunder, samarbetspartners och ambassadörer där ute för ett härligt år, vi ser fram emot nästa tillsammans med er. Gott nytt år på er kära vänner!