Amendo

AMENDO VÄLKOMNAR NY COO OCH FÖRSÄLJNINGSCHEF

Blogginlägg   •   Feb 08, 2017 16:39 CET

Vi är väldigt glada över att välkomna två nya kollegor till Amendo - Mats Gerdin kliver in som interimistisk COO och Jesper Frey-Morin börjar som ny försäljningschef. De har båda en lång och gedigen erfarenhet från konsult- och rekryteringsbranschen.

– Det känns mycket bra att få in två starka spelare med gedigen bakgrund till oss på Amendo. I vår tillväxtresa är det viktigt med rätt kompetens och jag är övertygad om att både Jesper och Mats med sina erfarenheter och senioritet kan vara med och ta oss till nästa nivå. Vi har höga ambitioner och vill hela tiden utvecklas för att inte stagnera som bolag. Vi har kommit till ett läge inom Amendo där vi behöver stärka upp på managementnivå för att klara av att växa som vi vill. Vår passion är affärer och människor. Våra medarbetare är det viktigaste vi har, säger Susanne Bagger, VD.

Mats goda erfarenheter från att leda bolag i tillväxt och Jespers långa erfarenhet av försäljning inom vår bransch kommer bli värdefull för Amendos framtida utveckling.

Vi önskar Mats och Jesper varmt välkomna till oss!

Läs mer på www.amendo.se