Anna Zander since 1980

Anna Zander Since 1980 - Ny kollektion

Blogginlägg   •   Apr 02, 2013 17:58 CEST

Min nya kollektion finns nu till försäljning i butikerna och på min webshop. Det är som alltid några säsongsbetonade plagg och flera som fungerar lika bra över sommaren och in i hösten. Jag har jobbat med ett tyg i  färgställningarna rött, blått och gult. Under april kommer påfyllning av mer somriga toppar och några kjolar. Jag fortsätter med att göra två kollektioner per år och fokuserar på långsiktigthet och att plaggen ska kännas aktuella även nästa säsong. Jag har satsat lite mer på skärp till den här kollektionen och även väskor kommer att få en större plats framöver. Jag har en rosettväska som kom till under förra året och som är här för att stanna. Rosetten och guldkedjan gör väskan till en klassiker som kan varieras i det oändliga.

Jag gör som jag brukar ett mindre antal plagg till butikerna och tar sedan beställningar. Kunden får ett plagg som passar och jag får ett litet lager. Den här säsongen har jag två nya återförsäljare och det är Gemma i Helsingborg och Butik Kubik i Göteborg.