Intressera Kommunikation

Betraktelse

Blogginlägg   •   Aug 22, 2012 09:00 CEST

Nu märks det att kugghjulen börjar spinna runt igen hos våra kunder. Snabbt fylls de på, de där prickarna i iCal som innebär möten, tider att passa och jobb att leverera.

För mig som företagare är de naturligtvis ett tydligt tecken på att de planlösa dagarnas tid är förbi, men framförallt står de för att våra tjänster är fortsatt efterfrågade. Det gör att pricken har fått en ny, positiv innebörd.

Bakom några av prickarna här på Intressera döljer sig just nu texter om ögonvård i Kristianstad, styrd borrning i Luleå, lägenheter i Uppsala och trumdrifter i USA. Vi jobbar också med en handfull uppdrag kring strategisk kommunikation och varumärkesbyggande. Som vanligt är bredden oändlig och fascinerande.

Med dessa ord vill jag också välkomna dig som kämpar i timtal med formuleringarna, eftersom du inte tror att någon annan kan beskriva din verksamhet eller bransch. Jag lovar, vi kan avlasta dig nu när stressen sätter in på allvar!