Gislerud Carpets AB

ChillZone sponsrar segelbåt

Blogginlägg   •   Mar 10, 2012 11:22 CET

ChillZone har ingått sponsorkontrakt med företaget Goodsailing Sweden och ska inför sommaren 2012 sponsra båten under Lidingö Runt och Gotland Runt.

Båten kommer att hete : Team ChillZone och vi kommer att synas gott på båten. Vi har också förmånen att ha med fotograf Tommy Jansson som kommer att blogga om Team ChillZone under hela seglingen.

"Det ska bli båda utmanande och fantastisk skoj att få segla med Erik Drakenberg och resten av besättningen. Jag är helt säker på att det båda kommer bli en ypperlig teambuilding samt en bra branding för ChillZone konceptet som handlar om att "upplevelse skapar mervärde", säger Thomas Gislerud, skapare av ChillZone."

OM ChillZone konceptet:

ChillZone är ett koncept som erbjuder kreativa platser att mötas på. Det är fördelat på 3 affärsområden. ChillZone Laidbag Lounge som är ett mötesrum centralt i Västerås där man sitter i stora Laidbags och konfererar. Det är all teknik du behöver  , god kaffe, möjlighet för catering, stadsnät med 100 Mbit linje etc.
Sedan har vi ChillZone event där vi bygger mobila ChillZones i bland annat topptält med vår egen speciella fondvägg, snygg belysning, bardisk, öppen spis, massa laidbags etc.
Det 3 affärsområdet är ChillZone inhouse som är att bygga om era mötesrum till ChillZones på erat företag.