Rebuz Kidz

Coolast skolväskan från Quiksilver

Blogginlägg   •   Aug 15, 2013 17:00 CEST

Jag minns själv hur viktigt det var med en bra skolväska när jag var liten. Det var inte kul att komma till skolan med blöta böcker eller om den skavde på ryggen när man cyklade. Dessutom så ville man ju ha en fin och cool väska.

Snart är det dags för skolstart och hög tid att välja en ny skolväska. I detta blogginlägg tänkte jag tipsa om några ryggsäckar som du finner i vårt sortiment från Quiksilver. (Denna vecka har du dessutom 15% rabatt på hela sortimentet från Quiksilver genom att ange koden Vecka33 i Kassan). Klicka på bilderna för att komma till produkterna på Rebuz Kidz.

Flower Basic är som namnet anger en enkel väska med ett stort fack och en ficka fram. Öppningen är stor så att det är enkelt att ta i och ur skolböckerna och ryggtavlan vadderad för komfort.

Flower Basic Ryggsäck
Beach XL Basic är lite mer avancerad än Flower Basic och diskretare. Den rymmer 20L och har ett stort fack, en ficka fram och en innerficka. Den är gjord i 600 denier nylon vilket gör att den klarar lite mer vatten än Flower Basic.
Storlek (cm): (v)33 x (h)44 x (d)15
Beachstep XL Basic XPrimary Pack är det mest avancerade ryggsäcken från Quiksilver i vårt sortiment. Den har alla de bra egenskaperna som en skolväska ska ha, men det som verkligen gör ryggsäcken unik är att den får ägaren att synas i mängden. Fodrade och justerbara axelremmar. Två stora utrymmen, stora nog för en A4, en stor ficka fram med pennfack och musikficka. Material i 100 % polyester.

Primary Pack

Tom den 18/8 har du 15% på alla tre ryggsäckarna genom att ange koden Vecka33 i kassan. (Gäller så länge lagret räcker)

Välkommen in!