Stay Connected

Det bor en hårdrockare i varje medarbetare!

Blogginlägg   •   Mar 21, 2013 18:20 CET

Tillsammans är vi starka. Magnus Sallbring är övertygad om att det är alla medarbetarna och deras värderingar som avgör hur attraktivt ett företag är i kundernas ögon. Och genom att även inkludera kunderna i företagets idéer skapas dynamik och samhörighet. Magnus berättar hur viktigt det är att låta varje individs personlighet utvecklas för att kunna nå stora framgångar tillsammans. Magnus följer sin passion och arbetar hårt för det han tror på. Han delar gärna med sig av sina spännande idéer och okonventionella metoder!

Magnus har ett långt förflutet på ledande positioner inom it-branschen, och har även arbetat som klubbdirektör för hockeyklubben Malmö Redhawks. Idag arbetar han i en ny roll som HR- och marknadsdirektör inom IT-företaget Atea. Uppdraget är att fortsätta utveckla det framgångsrika arbetet med människor och varumärke.

– De senaste åren har jag blivit ännu mer övertygad om att hur man bygger varumärke startar med företagets människor. Jag vill visa hur ett företag fyllt av personligheter som får plats att utvecklas ger en överlägsen effekt som även kommer kunderna till del!