HairMax

Dölj håravfallet med BioThik hårfibrer på bara några sekunder.

Blogginlägg   •   Feb 05, 2011 23:54 CET

Tjockare hår med mer volym på 1 minut

Dölj håravfallet med BioThik hårfibrer på bara några sekunder.

BioThik passar dig som:

• Vill ha tjockare hår
  • Vill dölja ditt tunna hår eller håravfall
  • Vill dölja ditt håravfall medan du genomgår en behandling för att förbättra situationen
  • BioThik hårfibrer passar lika bra för kvinnor som män

Vad är BioThik hårfibrer?
BioThik hårfibrer består av naturliga fibrer tillverkade av keratinprotein. Hårfibrerna har en statisk laddning som gör att de fäster på hårstråna och ger tillbaka tjocklek och färg. Håret får en naturligare glans och tunnhårighet döljs mycket effektivt och snabbt.
 BioThik hårfibrer är en perfekt lösning för män och kvinnor som lider av håravfall och tunnhårighet och vill ändra hårets utseende. Tunna partier döljs på bara någon minut och håret ser naturligt och fylligt ut. BioThik hårfibrer kan användas dagligen utan biverkningar så att omgivningen inte behöver notera någon förändring av håravfallet.

Vad kan BioThik hårfibrer göra för dig?
BioThik hårfibrer är statiskt laddade och fäster därför naturligt på ditt hår. Hårfibrerna sitter säkert och klarar hårda väderförhållanden utan några problem. BioThik hårfibrer blandas med ditt naturliga hår och ger direkt en dramatisk förändring av densitet, volym och naturlig täckning av tunna partier.

De små keratinfibrerna i BioThik hårfibrer är statiskt laddade och
fäster direkt vid hårstråna och ger ökad volym och täckning.

Klicka här för att köpa BioThik hårfibrer