Wikinggruppen (WGR Data AB)

E-handel - Öka din försäljning med faktura och delbetalning

Blogginlägg   •   Feb 03, 2010 09:02 CET

Öka din försäljning med upp till 25%

Ju fler betalsätt du har i din webbutik, desto fler avslut kommer du att få, då kunden kan välja en betallösning som passar honom/henne.

Faktura

- Välbekant, Tryggt och SäkertIntresset för att handla på nätet ökar ständigt men många nätshoppare är fortfarande osäkra på hur de ska betala. Butiker som erbjuder faktura som betalningsalternativ skaffar sig snabbare lojala kunder och får därför ett överlägset försprång jämt emot den övriga marknaden

Erbjud delbetalning

I många branscher går upp till 20% av köpen via finansiering. Om du erbjuder delbetalning i din webbutik ger du helt enkelt fler kunder en möjlighet att handla. Stora köp blir små betalningar!

Kampanjerbjudande från Klarna

Nu erbjuder Klarna alla Wikinggruppens kunder 0 kr i startavgift (ord.pris 4495 kr exkl moms) vid tecknande av Fakturera Mig/Klarna och/eller delbetalning via Klarna. Erbjudandet gäller till och med den 28 februari 2010.

Om Klarna

Klarna är marknadsledande i Norden på faktura- och finansieringslösningar för e-handeln. De skapar värde för kunderna genom att erbjuda enkla, trygga och roliga betalningslösningar. Över 4000 butiker är anslutna till Klarnas tjänster och över 1,5 miljoner konsumenter har hittills handlat via Fakturera Mig eller Klarna konto. Klarna tar ett helhetsgrepp om administration och risk för att kunderna ska kunna koncentrera sig på det som är viktigt - att sälja mer. Läs mer om klarna eller E-handel med Wikinggruppen