Tovoy Solutions AB

En tjänst för företagare med fokus på lönsamhet

Blogginlägg   •   Feb 10, 2016 14:03 CET

Efter att ha följt många företagare och entreprenörer genom åren har jag ofta funderat, hur får de ihop allt egentligen?
Ofta har de en fantastisk produkt eller tjänst, men tiden de ägnar åt att sälja och utveckla själva produkten/tjänsten är försumbar i jämförelse med tiden de lägger på, nätverkande, bokföring, websideproduktion, sociala medier, affärsutveckling, image och exponering, PR, affärsplan, budget.........m.m.

Tänk om det fanns en tjänst som hjälper entreprenörer och företagare med struktur, försäljning, marknadsaktiviteter, sociala medier etc etc. Och, det finns det NU!

Vi på Tovoy Solutions har tagit fasta på våra spetskompetenser och samlat dem i ett hus för att erbjuda företagare just dessa tjänster. Företagare väljer utifrån olika paketlösningar hur mycket de vill ha, allt från en helt egen marknadsavdelning med en egen marknadsassistent till enstaka tjänster vare månad.

Resultatet!? Företagaren ägnar sin spetskompetens åt den faktiska produkten och verksamheten och betalar en fast summa varje månad för att affärerna går framåt och budgeten hålls. Målet är att ha företagarens lönsamhet i fokus då investeringen av de tjänster som väljs ska betala sig genom högre omsättning.
Vilket visat sig vara mycket lönsamt för de företag som vi jobbat med de senaste åren.

Så äntligen finns en tjänst för företagare och entreprenörer som vill fokusera på produkten och få lönsamhet.

Maria Lien
VD Tovoy Solutions