ProQure | Entrémattor & Mattservice

En Twitterkärlek Historia

Blogginlägg   •   Feb 14, 2011 17:13 CET

Twitter erbjuder ett omvälvande forum för inspiration och idéer.

ProQures social interaktion i Twitter är ett bevis på detta.

ProQure är den första i entremattor & mattservice branschen som knöt sig till Twitter. Varför har företaget valt att även synas i sociala nätverk som Twitter hör ihop med företagets affärsidé – att vara innovativ i sitt sätt att nå ut till kunder.

Dessutom är Twitter mycket mer än informationskälla för allt innovativ- och entreprenörstänkande. ProQure har t ex fått stöd från sina ”tvänner” när de gäller några av företags aktiviteter. ProQure möjliggör ytterligare transparens av verksamheten genom att nyheterna och events syns på företagets flöde. De senaste dagarna har proQure även twittrat om väder prognos i Sverige och Köpenhamn – något som påverkar företagets produktionsplanering och som även intresserar allmänheten i stort sett. ”Det finns väldigt många nytänkande människor och imponerande bra idéer på Twitter. Det är inspirationer som vi vill snabbt fånga upp och använda om det är något som är fördelaktig och ger mervärde i vår verksamhet.” informerar Ryan Eriksson, ansvarig för Marknadsföring & Försäljning.

Utöver detta är det självklart också den sociala interaktionen som proQure gillar bäst med Twitter – med alla ambitiösa, positiva, hjälpsamma, inspirerande och härliga människor och företag! Se ett exempel på människor vi uppskattar här. Kärlek till Twitter!

___________________

För mer information, kontakta:

PROQURE

Borrgatan 2

21124, Malmö

Direkt: +46 40 616 0620

hemsida: www.proqure.se

e-mail: info@proqure.se

OM PROQURE:

ProQure erbjuder prisvärda & miljövänliga entremattor & mattservice av överlägsen kvalité till företag i Malmö, Göteborg, Stockholm & resten av Sverige.

Välj bland våra entremattor så som standard entrémattor, logomattor, röda VIP mattor och skrapmattor. Vi tillhandahåller även arbetsplatsmattor och gångmattor.

ProQure tar miljöfrågan på största allvar & därför ställer vi höga krav på våra samarbetspartners & oss själva gällande miljöarbete.

Besök gärna vår hemsida: www.proqure.se