Ljungskilebuss AB

FC Trollhättan väljer expansiva & storsatsande Ljungskilebuss

Blogginlägg   •   Feb 26, 2010 11:44 CET

FCT har efter segdragna förhandlingar äntligen beslutat sig för att välja expansiva och storsatsande Ljungskilebuss som leverantör av sina resor under dem nästkommande två säsongerna till att börja med . En affär som omsättningsmässigt hamnar i miljonklassen och som kommer att innebära fler investeringar framöver . Ljungskilebuss har mångårig erfarenhet av idrottsklubbar och vet vilka krav som ställs på både chaufförer och bussar vilket gjorde att vi redan från början hade ett visst övertag gentemot våra konkurrenter . Det finns ju en orsak till att klubbar som FC Inter, Valencia, S.S Lazio, Engelska U21 landslaget, finska U21 landslaget, Jitex, Stenungsunds IF, Kopparbergs/Göteborg FC, Ljungskile SK m fl har valt att anlita oss . Vi är ett företag som prioriterar frågor som andra förkastar och vi håller det vi lovar i våra förhandlingar . Ljungskilebuss är även ett företag som stödjer föreningslivet ekonomiskt genom regelbundna bidrag som gynnar utvecklingen av unga talanger på både kill och tjejsidan . Vi välkomnar nu FCT till Ljungskilebuss och önskar Er all framgång i superettan kommande säsong .